فرست تو دانلود


فیلم حمله هیروبراین در بازی minecraft

سلام دوستان.من قبلا یک فیلم در مورد هیروبراین گذاشته بودم اما الان امده ام و فیلم حمله ان را گذاشته ام که بینید چه گونه حمله میکند و قایم میشود.در ادامه مطلب فیلم را دانلود کنید.


ادامه مطلب
نظر
mehdi
شنبه 29 خرداد 1395

فیلم اصلی هیروبراین در minecraft

سلام دوستان.امروز برای شما یک فیلم اصل از هیروبراین برای شما گذاشتم که اگر در بازی محبوب minecraft با این شخص روبه رو شدید بدانید این کاراکتر کی هست.هیروبراین مردی مرده و به صورت نیمه جان در بازی ماین کرافت وجود دارد که اگر شما در حال بازی کردن و لذت بردن هستید یک موقع میبینید پشت درخت ها شخص ایستاده،در این موقعیت باید بدانید که دیگر جان خود را از دست داده اید،شما با دیدن این شخص باید سریع به خانه یا یک سرپناهی که خودتان ساخته اید بروید تا هیروبراین نتواند به شما حجوم اورد.توجه کنید سرپناهی که شما در ان هستید باید سنگی یا... باشد چون اگر چوبی باشد خانه اتش میگیرد.فیلم را در ادامه مطلب دانلود کنید.


ادامه مطلب
نظر
mehdi
شنبه 29 خرداد 1395

آموزش ساخت موشک در ماین کرافت minecraft

سلام دوستان.امروز برای شما اموزش ساخت موشک بسیار جاب را اورده ام.جهت دیدن اموزش به ادامه مطلب بروید.


ادامه مطلب
نظر
mehdi
شنبه 29 خرداد 1395

دانلود انیمیشن جدید shaun the sheep miovie

سلام به دوستان عزیز.امروز برای شما یک انیمیشن جدید و باحال اوردم که در سال 2016 تولید شده است.انیمیشن ( shaun the sheep)یا به قول خودمون بره ناقلا که به صورت سینمایی است را گذاشته ایم.

خلاصه داستان:

بره ها دیگر حوصله شان از اینکه همین جوری میچرند و غذا میخورند سر رفته بود.ناگهان به فکر آنها زد که میتوانند تفریح هم کنند.برای همین سرپرستشان که یک پیرمرد است را در یک ماشین کوچک گذاشتند تا خودشان بتوانند در خانه پیرمرد سرگرمی کنند.همین جور که پیرمرد خوابش برد،بره ها پیرمرد را به ماشین کوچک بردند و آن را در انجا گذاشتند.در همین حال که با خوش حالی به سمت خانه میرفتند،سگ گله مچ انها را گرفت.سگ به آنها گفت که در را باز کنند و پیر مرد را از آنجا بیرون بیاورند.در همین حال ناگهان ماشین کوچک راه افتاد به سمت شهر.بره ها دویدند به سمت شهر تا پیرمرد را پیدا کنند و...


ادامه مطلب
نظر
mehdi
سه شنبه 18 خرداد 1395

دانلود پک standard asset برای یونیتی unity

دسته بندي: پک،مدل یا... یونیتی, ,

سلام به دوستان عزیز.امروز برای شما یک پک مخصوص یونیتی آورده ام.در این پک بسیاری از مدل ها و کاراکتر های مهم در بازی سازی وجود دارد.از جمله در این پک ماشین،هواپیما،کاراکتر پسر،کاراکتر اول شخص و...

در این پک که شما در یونیتی نصب میکنید،کار با آن بسیار بسیار ساده د آسان بوده و شما بدون کدنویسی و فقط با کشیدن مدل بر روی صفحه بازی،میتوانید بازی خود را راه اندازی کنید.


ادامه مطلب
نظر
mehdi
سه شنبه 18 خرداد 1395


?
var pb_popkade_user_id = 2795;