فرست تو دانلود


دانلود زیرنویس فارسی برای انیمیشن angry birds movie 2016

سلام.امروز برای شما زیرنویس فارسی انیمیشن جدید و محبوب پرندگان خشمگین(angry birds)را اورده ام که توسط خودم ترجمه شده.شما میتوانید در ادامه مطلب زیرنویس را دانلود کنید.


ادامه مطلب
نظر
mehdi
دو شنبه 31 خرداد 1395

دانلود بازی gta san andreas برای pc فقط 64 کیلوبایت.فوق فشرده!

سلام دوستان.امروز برای شما یک بازی جالب و محبوب و قدیمی به نام :جی تی ای سان اندرس)اورده ام.شما دوستان میتوانید این بازی را دانلود کنید ولی کمی برای دانلود حجیم است.خوب مشکل شما پیش ماست!ما این بازی را انقدر فوق فشرده کرده ایم که میتوانید فقط و فقط با حجم 64 کیلو بایت ان را دانلود کنید.توجه!:برای اکسترکت کردن این فایل فوق فشرده به برنامه kgb نیاز دارید که در سایت موجود است!


ادامه مطلب
نظر
mehdi
دو شنبه 31 خرداد 1395

دانلود برنامه kgb برای pc

سلام به دوستان.امروز برای شما یک نرم افزار فوق العاده حرفه ای آورده ام که شما میتوانید مثل برنامه winrar با ان کار کنید.این برنامه میتواند فایل ها و... را تا نهایت اکثر فشرده کند و استخراج کند.این برنامه را از دست ندهید و برای دانلود ان به ادامه مطلب بروید.


ادامه مطلب
نظر
mehdi
یک شنبه 30 خرداد 1395

اموزش دانلود رایگان از unity store

سلام دوستان.اگه از گرفتن پکیج های محدود برای بازی سازی با برنامه محبوب unity خسته شده اید این فیلم را دانلود کنید و اموزش را ببینید که چه جوری رایگان دانلود کنید.این اموزش بسیار ساده بوده و میتوانید هر پکیج،مدل سه بعدی و... را رایگان دریافت نمایید.توجه:برای دانلود رایگان باید حتما برنامه utorrent را داشته باشید که در سایت موجود است.


ادامه مطلب
نظر
mehdi
یک شنبه 30 خرداد 1395

دانلود برنامه بازی سازی بهدون نیاز به دانش کد نویسی game maker

سلام دوستان.امروز برای شما یک برنامه بسیار مفید و دوست داشتنی gmae maker را اورده ایم.در این برنامه شما بدون هیچ دانش کدنویسی،مدل سازی،دادن انیمیشن به کاراکتر و... میتوانید بازی خودتان را راحت و اسان بسازید.این برنامه قابلیت ساخت بازی دو بعدی و سه بعدی را دارد.شما با گذاشتن 2 یا 4 ساعت میتوانید یک بازی بسیار مهیج و جالب بسیازید.کار با این برنامه بسیار ساده بوده و فقط 1 الی 2 روز طول می کشد تا بر کنترل برنامه مسلط شوید.این برنامه را همین الان از فرست تو دانلود بگیرید و بازی خودتان را بسازید.


ادامه مطلب
نظر
mehdi
شنبه 29 خرداد 1395


?
var pb_popkade_user_id = 2795;